Eclips
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eclips

Travian S1 Eclips
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Orion




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 04-10-08

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen Icon_minitimeza okt 04, 2008 12:45 pm

Hey allemaal,

Ik ben Sylva, 25 jaar en werk als assistent bedrijfsleider in een mexicaans restaurant in nijmegen. Ik maak veel en lange dagen als het soms tegenzit, het voordeel is dat ik vooral 's nachts actief ben en later in de server (over een week of 2) is dat goed merkbaar als mijn donders door de nacht rijden.
Op de andere server speel ik romeinen en daar is mijn nickname "the nightrider" Ik speel daar roman rush (ben een maand na opening begonnen, dus maak geen lans meer) maar 's nacht gaan mijn paarden erop uit en staat de aanvalslijst vol met mijn naam. Ik hoop dat hier te overtreffen.

Ben eigenlijk van 0115 - 1530 online tussen 1600-1700 nog een keertje en dat maakt mij kwetsbaar overdag, dit is gelukkig een voordeel omdat overdag minder aanvallen plaatsvinden.

mocht je meer willen weten, stuut me gerust een bericht (IGM, MSN etc etc)

gr.

Sylva (dit is een afkorting van Sylvano en JA ik ben een man...)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» moi even voorstellen
» gtowner voorstellen
» voorstellen: Hawk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eclips :: Voorsteltopic-
Ga naar: